rSoft
   Strona główna  
   Ulica  
   NMT  
   Kartogram  
   Różności  
   Do pobrania  
   Kontakt  
 
 
 
  

NMT 2.0.0

  • Wczytanie mapy terenu (z warstwami).
  • Pole poleceń i komunikatów o wykonanych operacjach.
  • Wczytywanie linii i łuków (elementów) mapy z dxf ze wskazanej warstwy.
  • Zaawansowane opcje generowania modelów terenów (trójkątów).
  • Rozszerzone opcje wczytywania danych o terenach.
  • Generowanie przekrojów z możliwością zapisu do formatu dxf.
  • Eksport danych o terenie projektowanym do formatu *.ulc (Ulica 2.0.0.0)
  • Rysowanie planów warstwicowych dla rond.
  • Obliczanie robót ziemnych, plany nasypów i wykopów
  • i inne (szczegóły, opis pdf w dziale Do pobrania).
  • Galeria

                           

    -------------------------------------------

    NUMERYCZNY MODEL TERENU 2.0.0 - program komercyjny

    Numeryczny Model Terenu def. „numeryczną reprezentację powierzchni terenowej, utworzonej poprzez zbiór odpowiednio wybranych punktów leżących na tej powierzchni oraz algorytmów interpolacyjnych umożliwiających jej odtworzenie w określonym obszarze”

    Idealne odtworzenie powierzchni terenu przez model nie jest możliwe, po przyjęciu założeń upraszczających wymienić należy co najmniej trzy typy algorytmów realizujących powyższe zadanie, są to:

    1. opis funkcją w postaci z=f(x,y) (stosowne w szczególnych przypadkach zadań)
    2. siatka regularnych trójkątów tzw. GRID (ang. skrót).
    3. siatka nieregularnych trójkątów tzw. TIN(ang. skrót).

    (skróty angielskich nazw stosowane są powszechnie w literaturze, również polskojęzycznej)

    Metodą zapewniającą najlepsze odwzorowanie terenu rzeczywistego dla dowolnego zestawu danych jest siatka nieregularnych trójkątów TIN, która została zastosowana w programie. Podstawową zaletą jest przechowywanie danych wejściowych (punktów charakterystycznych) bezpośrednio w elementach powierzchniowych tworzących model - jest to metoda interpolacyjna. Kolejnym poważnym argumentem przemawiającym za zastosowaniem siatki TIN jest przejrzyście określona granica opracowania. Trzecia zaleta to uproszczenie zagadnienia do zbudowania przylegająch do siebie trójwymiarowych obiektów trójkątnych (niewykluczone jest zastosowanie opcjonalnych elementów dodatkowych).

    Pozostałe wymienione sposoby powyżej wymuszają zastosowanie linii podziałowych oraz granic nie zawartych w elementach tworzących model komplikująch zadanie we wszystkich etapach.

    O szczegółach rozwiązań zastosowanych w aplikacji można zapoznać się w instrukcji obsługi programu NMT 2.0.0.

    Szczegółowe informacje na temat możliwości aktualnie dostępnej wersji ( demo i instrukcja) w dziale Do pobrania.

    Warunki licencji

    • Gwarancja na działanie programu - 12 miesięcy
    • Bezpłatna pomoc techniczna - email
    • Szczegółowe warunki udzielenia licencji - jak w przypadku innych tego typu programów
    • Program przesyłam pocztą na wskazany adres. Przesyłka zawiera : płytę CD, instrukcję obsługi, dokument stwierdzający wykupienie licencji, fakturę (wymagam przesłania pocztą zwykłą dokumentu pozwalającego wystawić fakturę bez podpisu odbiorcy, treść wysyłam pocztą elektroniczną)

    Cena - proszę o kontakt - ulica_prog@wp.pl

     

     

    Historia

    05.05.2024 - ULICA 2.2.0.0. Uzupełnienia i poprawki.

    26.01.2024 - ULICA 2.2.0.0.

    15.01.2023 - ULICA 2.1.2.2 wczytywanie polilinii, kratki na planie panel boczny przekroje.

    10.11.2022 - WIDOK 2.0.0 ostatnia pokazowa.

    03.12.2021 - ULICA 2.1.2.1 NMT 2.0.0 poprawki. Zapis połówek z NMT do ulc, zapis trójkątów do dxf.

    14.11.2021 - EDYTOR 2.0.0 dodano linię poleceń, obracanie obiektów (poprawki i uzupełnienia)

    07.06.2021 - Kartogram 2.0.6 struktura pojazdów.

    19.12.2019 - ULICA 2120 oraz NMT200 - Ronda - plany warstwicowe.

    03.07.2012 - Klotka v3 - Program pokazowy (skarpy, poszerzenia, rampy).

    01.12.2003 - Serwis rozpoczyna działalność.

    Designed by GeoSoft